درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 20:49   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12273صفحه نخست » دوشنبه، 6 مرداد 1393 - 07:13
معرفی کتاب نظریه امروز ارتباط
نظریه امروز ارتباط یک کتا‌ب مهم، انتقادی و سودمند است که مروری گسترده و پردامنه بر کارهای نظریه‌ای ‌ارتباط اجتماعی و رسانه‌ها‌ی همگانی معاصر دارد. این اثر با تنوعی چشمگیر از نظر رهیافت‌ها‌ و رویکردهای مطالعاتی، برای خواننده چشم‌انداز وسیعی نسبت به ارتباط اجتماعی و رسانه‌ها‌ی همگانی در جامعه فراهم می‌‌کند
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نظریه امروز ارتباط یک کتا‌ب مهم، انتقادی و سودمند است که مروری گسترده و پردامنه بر کارهای نظریه‌ای ‌ارتباط اجتماعی و رسانه‌ها‌ی همگانی معاصر دارد. این اثر با تنوعی چشمگیر از نظر رهیافت‌ها‌ و رویکردهای مطالعاتی، برای خواننده چشم‌انداز وسیعی نسبت به ارتباط اجتماعی و رسانه‌ها‌ی همگانی در جامعه فراهم می‌‌کند و با معرفی باریکولاژ پژوهشی و نظریه‌ای ‌دهه‌ها‌ی پایانی هزاره دوم که اکنون در آغازه‌ها‌ی هزاره سوم نیز درحال استفاده و توسعه هستند، برون‌رفت از چارچوب‌ها‌ی پیشتر فراگیر و کل‌گرا و بازپی‌بندی قالب‌ها‌ی نظریه‌ای ‌قدیم و جدید را برپایه محتمل‌الوقوعی، منافع عمومی، اقناع و میانجی‌گر‌ی پیشنهاد می‌‌کند.

این کتا‌ب همچنین پرسش‌ها‌ی کلیدی دانش‌ها‌ی اجتماعی و انسانی را نسبت به ارتباط و اطلاعات و به ویژه در رشته ارتباطات بازخوانی و بازنگری می‌کند و به آنها پاسخ‌ها‌ی انتقادی می‌‌دهد. گسترش مطالعه ارتباطات به دیگر شاخه‌ها‌ی علوم اجتماعی، فلسفه، سایبرنتیک، انسان‌شناسی، قوم‌نگاری، مطالعات فرهنگی و روانشناسی اجتماعی، نشانه‌شناسی و‌... توسعه دامنه ادبیات موجود نظریه‌ای ‌و پژوهشی ارتباطات را بازشناسی کرده و جهت‌گیری‌ها‌، مبناها و محدوده‌ها‌ی مفهومی ‌‌و افق‌ها‌ی مطالعاتی نوینی را پیش روی ما می‌‌گذارد.

برپایه حضور صاحب‌نظران طراز اول شرکت‌کننده در تدوین این کتا‌ب، می‌‌توان ادعا کرد که بدون مطالعه این کتا‌ب و مقالات متنوعش شناخت وتفسیر ما از دانش اجتماعی و علوم ارتباطات اجتماعی کامل نخواهد بود.

ترجمه روان این کتاب توسط آقای دکتر اسماعیل قدیمی، آن را به اثری کاملاً کاربردی برای همه پژوهشگران و دانشجویان رشته ارتباطات و حتی علاقه‌مندان این حوزه تبدیل کرده است.

علاقمندان به این کتاب می توانند با مراجعه به سایت prshop.ir و یا تماس تلفنی با شماره 88913364 نسبت به تهیه آن اقدام نمایند.

عنوان کتاب: نظریه امروز ارتباط
مترجم: دکتر اسماعیل قدیمی
تعداد صفحات: 352 صفحه
تیراژ: 1000 نسخه
نوبت چاپ: اول، بهار 1393
قیمت: 180.000 ریال


منبع: prshop



 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد